Obchodní podmínky
on-line obchodu www.techbrave.cz
Provozovatel:
Milan Harušťák - Qualigent
Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10
IČ: 86612549
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Milan Harušťák - Qualigent, se sídlem Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10, identifikační číslo: 86612549 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.techbrave.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2 Obchodní podmínky se vztahují také na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Výjimky, kdy se obchodní podmínky na tyto případy nevztahují, jsou uvedené v jednotlivých částech.
1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
- SPRÁVA OBJEDNÁVKY A INFORMOVANOST
2.1 Po odeslání objednávky již kupující k objednávce nemá přístup, veškeré změny je nutné konzultovat s prodejcem.
2.2 Prodávající kupujícímu potvrdí elektronicky zařazení objednávky do systému, neprodleně po odeslání objednávky kupujícím. Toto potvrzení obsahuje elektronickou verzi obchodních podmínek, platných ve chvíli uskutečnění objednávky.
2.3 Kupující je následovně informován o dalších krocích ohledně jeho objednávky na elektronickou adresu kupujícího, zadanou v objednávce. Tuto emailovou adresu považuje prodávající za správnou a platnou a neručí za nedoručení emailů vzniklých z důvodu nedbalosti kupujícího, který zadal nesprávnou adresu.
2.4 Při expedici zásilky obdrží kupující informaci o dokončení objednávky, která obsahuje poučení o dodacích podmínkách, manuály k objednaným produktům, přímý odkaz na reklamační formulář, kontaktní údaje na prodávajícího a rekapitulaci objednávky + fakturu, která slouží zároveň jako záruční list.
2.5 Změny v objednávce popř. její zrušení před expedicí je možné nahlásit na telefonním čísle každý den PO – PÁ od 8:00 do 17:00 hodin +420 705 127 445 nebo na emailové adrese obchod@techbrave.cz.
- UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1 Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2 Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží a služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Výjimku tvoří viditelně nízká cena způsobená možnou systémovou chybou, které již Prodávající nemohl zabránit, v tomto případě má Prodávající nárok na zrušení objednávky. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3 Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. Dostupností se rozumí doba, kdy bude zboží připraveno na centrálním skladě k expedici na zákazníkem udanou doručovací adresu či k osobnímu odběru na výdejně firmy Kokiskashop, s. r. o. Dobou dostupnosti se rozumí počet pracovních dní (tj. pondělí až pátek, vyjma státních svátků).
3.4 Na webovém rozhraní obchodu jsou uvedeny všechny dostupné informace o daných produktech. V případě fotografií je vždy do jisté míry brát v potaz, že fotografie jsou ilustrativního charakteru, barvy jsou velmi individuálně vnímány. Zobrazení barev se obměňuje podle použitého počítačového hardware. Barevné odlišení mezi zobrazením na obrazovce a reálným produktem je proto nevyhnutelné. Z toho důvodu je kupující povinen si pečlivě prostudovat i popis produktu a v případě nejistoty kontaktovat prodejce, pro upřesnění detailu produktu.
3.5 Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.5.1 objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.5.2 způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,
3.5.3 informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“) a
3.5.4 fakturační a dodací informace o zákazníkovi, jmenovitě jméno, příjmení, adresu, telefonní číslo a emailovou adresu.
3.6 Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající nezodpovídá za možné problémy vzniklé špatným zadáním informací v objednávce. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.7 Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.8 Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká okamžikem expedice zásilky, o níž je kupujícímu zasláno avízo elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.9 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
- v hotovosti ve výdejním místě dodavatele na adrese Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary nebo v expedičním skladě na adrese Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary,
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce,
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího pro Českou republiku číslo účtu 235609507/0600 vedený u společnosti Moneta Money Bank (dále jen „účet prodávajícího pro ČR“),
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému internetového bankovnictví – platba on-line,
- bezhotovostní platební kartou,
- platba Skip Pay - vyzkoušíte a zaplatíte do 30 dnů. Využitím služby Skip Pay souhlasíte s obchodními podmínkami Skip Pay. Více o zpracování osobních údajů zde. Všechny informace dostupné na webu Skip Pay.
4.2 Po odeslání objednávky má Kupující možnost využít službu ePlatba, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Kupující prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay. Citlivé vstupní údaje, které kupující zadá do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
4.3 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Ceny nabízeného zboží a služeb jsou uvedeny vč. DPH.
4.4 Prodávající je oprávněný v případě objednávky obsahující vyšší množství kusů od jednoho produktu, než je obvyklé pro běžnou domácí spotřebu, stanovit individuální cenu poštovného, upravit dodací podmínky, změnit dopravce či dobu dodání. Prodávající má právo od kupujícího vyžadovat zálohu či jinou obdobnou platbu. O těchto skutečnostech je vždy kupující informován před uzavřením kupní smlouvy.
4.5 Splatnost v případě platby na fakturu je 14 dnů od data vystavení, nedohodnou-li se smluvní strany jinak, přičemž Kupující je povinen uhradit částku tak, aby v den splatnosti faktury byla již připsána na účet Prodávajícího, jinak se Kupující ocitne v prodlení. O platbu na fakturu je důležité zažádat a Prodávající si vyhrazuje právo na odmítnutí této žádosti s udáním důvodu. Pokud platba nebude připsána na účet prodávajícího nejpozději v den splatnosti, je právem prodávajícího vymáhat za každý pracovní den zpoždění pokutu ve výši 5% z kupní ceny.
4.6 V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 kalendářních dní od uzavření kupní smlouvy. Pokud tato objednávka nebude uhrazena do 7 kalendářních dní, může Prodávající objednávku zrušit.
4.7 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě nezadání variabilního symbolu nebo jiné chyby kupujícího během bezhotovostní platby, prodávající neodpovídá za případné prodloužení doby dodání, než se situace vyřeší.
4.8 Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.9 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. Slevy jsou vždy časově omezeny. O slevě je kupující informován z obchodních sdělení zasílaných na email kupujícího, na internetové stránce prodejce nebo z propagačních materiálů.
4.10 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. Daňový doklad – faktura nahrazuje v tomto případě záruční list.
- ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal. Od kupní smlouvy taktéž nelze odstoupit v případě, že zboží bylo nakoupeno pro podnikatelské účely – tedy v objednávce zákazník uvedl IČ nebo DIČ.
5.2 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu vždy oznámeno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit elektronický reklamační formulář, který je dostupný na webových stránkách prodejce, nebo zde. Přímý odkaz na reklamační formulář je také součástí emailu o dokončení objednávky, který dostane kupující na svůj email.
5.3 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být dodavateli vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží dodavateli, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Pokud zboží nebude do 14 dnů od zadání odstoupení od smlouvy doručeno dodavateli, bude odstoupení prohlášeno za bezpředmětné a neplatné a na základě toho bude zrušeno.
5.4 V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od vyřízení odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží dodavateli odeslal.
5.5 Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6 Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
- PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Prodávající má nárok na změnu dopravce v objednávce, na základě souhlasu kupujícího.
6.4 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5 Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány. Dodací podmínky jsou součástí příloh obchodních podmínek.
- PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2 Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1 má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2 se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3 zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4 je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5 zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3 Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4 Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje den, kdy se Prodávající o reklamaci dozvěděl.
7.5 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího. Reklamační řád je součástí přílohy obchodních podmínek.
- DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1 Kupující nabývá vlastnictví ke zboží fyzickým převzetím zboží.
8.2 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3 Kupující má právo se obrátit na reklamační oddělení prostřednictvím emailové adresy: reklamace@techbrave.cz.
8.4 Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno j) občanského zákoníku se v případě mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů může kupující obrátit na kontrolní orgán, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Česká obchodní inspekce vyřizuje mimosoudní stížnosti spotřebitelů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. V případě mezinárodního mimosoudního řešení sporů se může kupující obrátit na ONLINE DISPUTE RESOLUTION (ODR) na webové adrese: https://webgate.ec.europa.eu/odr. Více informací na https://www.coi.cz/pro-podnikatele/informace-pro-prodejce-zbozi-a-sluzeb/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/
8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.6 Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě výpisu z obchodního rejstříku. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů, společnost je u úřadu vedena pod evidenčním číslem 00055306. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.7 Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1 Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR") související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
- ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1 Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10.2 Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
10.3 Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
- DORUČOVÁNÍ
11.1 Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty uvedenou v jeho objednávce.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1 Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
12.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4 Veškerý obsah webových stránek prodávajícího (fotografií, produktových textů i design) je ve vlastnictví prodávajícího. Neoprávněné zveřejnění, tj. zveřejnění někým, kdo není autorem díla, nebo nemá ke zveřejnění příslušnou licenci (svolení) bude považování za porušení autorských práv a bude řešeno právním oddělením společnosti. Nerozlišuje se, jestli bylo autorské dílo zveřejněno ke komerčnímu nebo nekomerčnímu účelu.
12.5 Přílohu obchodních podmínek tvoří reklamační řád, poučení o odstoupení od kupní smlouvy, dodací podmínky.
12.6 Kontaktní údaje prodávajícího: Milan Harušťák – Qualigent, adresa Korunní 2569/108, 101 00, Praha 10, IČ: 86612549, adresa elektronické pošty info@techbrave.cz , telefon +420 705 127 445. Adresa expedičního skladu: Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary. Adresa výdejního místa: Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary.
V Praze dne 14.9.2020
- PŘÍLOHY OBCHODNÍCH PODMÍNEK
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník a z. č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební Zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „Reklamace“).
Spotřebitel je každý kupující, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
Prodávající je obchodní společnost Milan Harušťák - Qualigent, se sídlem Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10, identifikační číslo: 86612549. Společnost Milan Harušťák - Qualigent je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává Kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Zákazníkem internetového obchodu je buď Kupující spotřebitel anebo Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Vady zboží
Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal,
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
- věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
- věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Práva z vady zboží
Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy.
Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
Kupující je povinen po vyzvání odeslat reklamované zboží na adresu Dodavatele prvotně na vlastní náklady, v případě uznání reklamace mu budou náklady na dopravu zpětně proplaceny.
Lhůty
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Záruční doba začíná běžet převzetím Zboží Zákazníkem. Záruční doba pro Kupujícího spotřebitele činí 24 měsíců, avšak pro Kupujícího, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, činí záruční doba pouze 12 měsíců. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo Zboží v záruční opravě.
Ostatní
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci.
Na žádost spotřebitele je Prodávající povinen poskytnout spotřebiteli písemné potvrzení o povinnostech z vadného plnění v rozsahu stanoveném zákonem (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat Kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu Prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, Prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy, se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací Kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
Postup a vyřízení reklamace
Pro každé reklamované zboží je nutné vyplnit reklamační formulář, který je umístěn na webových stránkách prodejce, nebo dostupný zde. Vzhledem k širokému sortimentu zboží, je každá reklamace posuzována individuálně. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitějších případech do tří dnů.
Ihned po zadání reklamace pomocí reklamačního formuláře dostane Kupující potvrzení na elektronickou adresu o přijetí reklamace. Kupující je elektronickou cestou informován o každém kroku, který se učiní během jeho reklamace, vč. závěrečného vyrozumění o vyřízení reklamace – ať již o jejím neuznání, nebo o jejím vyřešení.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Dnem uplatnění reklamace je den, kdy se Prodávající o reklamaci dozvěděl.
Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že dodavatel neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího v nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
Reklamované zboží se zasílá na adresu expedičního skladu dodavatele a to: Kokiska s.r.o., Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary. Před odesláním zboží je nutné mít reklamaci zadanou, aby Kupující znal číslo reklamace, které je nutné uvést na vnějším balení zboží, aby byla zásilka jednoznačně identifikovaná. V případě technických problémů se zadáním reklamačního formuláře je možné zaslat reklamaci emailem na reklamace@techbrave.cz.
Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Dodavateli nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého Zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 14.9.2020. Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
POUČENÍ O ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem v našem expedičním skladě.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto možnost neuvádí.
Jak zboží vrátit.
Před samotným vrácením zboží je nutné vyplnit elektronický reklamační formulář, kde Kupující zvolí variantu „Chci odstoupit od smlouvy“. Odkaz na reklamační formulář je součástí emailu o dokončení objednávky a je zveřejněn na stránkách Dodavatele zde.
Zboží můžete vrátit osobně přímo na naše výdejní místo na adresu Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary a to i v případě nadrozměrného zboží, nebo můžete odstoupit písemně a v tomto případě odstoupení od smlouvy a zboží zašlete na:
Kokiska s.r.o.
Stará Kysibelská 695/73b
360 01 Karlovy Vary
Vracené zboží, prosíme, dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Na vnější karton uveďte, že se jedná o odstoupení od smlouvy a číslo objednávky, aby šlo zásilku jednoznačně identifikovat (uspíšíte tím celý proces vyřízení). Zboží nikdy nezasílejte na dobírku! Takto zaslané zboží nebude přebráno a bude se Vám vracet.
UPOZORNĚNÍ! Jakmile zboží dorazí Dodavateli zpět v pořádku, tak Vám bude vrácena částka za zboží, v případě, že v objednávce byl pouze vracený kus, tak Vám bude vrácena i částka za poštovné, která byla součástí objednávky. Poštovné, které Kupující zaplatí, za navrácení zásilky Dodavateli se neproplácí! Tento náklad jde na stranu Kupujícho.
Prosíme, uveďte zboží pokud možno do původního stavu, předejdete tím možnému snížení vrácené částky o náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu.
Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve než dojde k doručení vraceného zboží zpět na naše reklamační oddělení (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně Kupujícího.
Prosíme o přečtení následujících podmínek a rad k vrácení zboží.
Původní obal není nutné vracet
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci, vzhledem k omezení možnosti poškození zboží během dopravy doporučujeme zasílat zboží v původním nebo odpovídajícím obalu.
I přesto, že není nutné obal vracet, má Dodavatel právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží:
- v případě poškození obalu, jež je unikátní, pro značku specifický, který jste porušili ve větší míře, než bylo k prohlédnutí zboží nutné,
- v případě poškození obalu sběratelských edic, dárkových balení nebo originálních datových nosičů.
Zboží si můžete vyzkoušet
Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Zboží může být vyzkoušeno, ale je třeba myslet na náklady, které bude mít naše společnost s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Ke zboží byste měli přistupovat stejně, jako když si zboží prohlédnete v obchodě před jeho zakoupením.
Účtování těchto poplatků předejdete, pokud zboží uvedete do původního stavu sami (očištění, zkompletování, správné zabalení apod.) S ohledem na různorodost zboží je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.
Dodržení 14denní lhůty
Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení, nejdéle do 14 dní, je potřeba, abyste Dodavateli předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k Dodavateli.
DODACÍ PODMÍNKY
Osobní odběr
Osobní odběr je možný každý den od 9,00 do 16,00 hodin na adrese výdejního místa: Stará Kysibelská 695/73b, 360 20 Karlovy Vary. Pro osobní odběr je nutné vytvořit objednávku a poté vyčkat na výzvu k osobnímu odběru, která přijde elektronicky na email zadaný v objednávce. Termín je možné také dohodnout na telefonu +420 705 127 445.
Dodání zboží dopravcem
V současné době nabízíme službu dopravce České pošty a GLS.
Převzetí zboží
Při dodání je Kupující, povinen ihned překontrolovat stav zásilky – počet balíků, neporušenost kartonů atd. a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Je velice důležité zhodnotit stav dodaného zboží, pokud Kupující převezme poškozenou zásilku a poté zjistí, že je zboží také poškozené, je nutné tuto skutečnost do 2 pracovních dnů nahlásit dopravci a vyřešit s ním reklamaci.
Cena dopravy
Cena dopravy po ČR a SR se řídí platným ceníkem, který je zveřejněn na webových stránkách Prodávajícího. Při dodání na SR prosíme, počítejte s 1-2 pracovními dny zpoždění.
Upozorňujeme naše zákazníky, že přepravce NENÍ náš zaměstnanec a my nemůžeme nijak ovlivnit jeho jednání. Toto se týká zejména domluvy v hodině doručení zásilky, případně jeho telefonickém avízu předem (i když to vždy připíšeme do poznámek pro dopravce). Pokud jste nebyly spokojeni s jednáním řidiče, je nutné se vždy obrátit na daný dispečink nebo vedoucího Vaší dodací pošty.