Reklamace
Poškozené zboží u České pošty
V případě převzetí zboží od ČP, které se poškodilo během přepravy, je nutné reklamovat ho neprodleně (nejdéle do 2 dnů od přijetí) u České pošty. Reklamaci s vámi bude dále řešit Česká pošta. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.
Poškozené zboží u Přepravní společnosti
V případě převzetí zboží od přepravní společnosti, které se poškodilo během přepravy, je nutné ihned s řidičem sepsat zápis o škodě a kontaktovat nás na +420 705 127 445 nebo info@techbrave.cz. Při velkém poškození tzn. zboží je úplně nepoužitelné, také sepište s řidičem zápis o škodě a zboží nepřebírejte. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti reklamace uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.
Vzhledem k širokému sortimentu zboží, je každá reklamace posuzována individuálně a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů.